ראשון לציון עיר בישראל מנקודת מבטו של צלם אירועים

 


כול מה שאני אוהב כצלם בעיר ראשון לציון ובסביבתה

אני לא תושב ראשון לציון במקור, אני תושב ראשון לציון בסך הכול משהו כמו 12 שנים, מודה שלא התחברתי לעיר הזו בהתחלה ולקח לי קצת להבין את היתרונות הגדולים של ראשון לציון, אפילו מול ערים כמו תל אביב,מה דיוק אני אוהב כצלם בראשון  לציון? כמעט הכול, אך בעיקר לצלם בעיר ובסביבותיה, למעט כמה דברים קטנים מעצבנים שאולי ישתפרו בהמשך בעיר. בך הכול אני אוהב את ראשון לציון כעיר מטרופולין גדולה ואיכותית, שיש כמעט הכול,אבל בוא נתחיל למנות קודם את היתרונות והדברים הטובים בעיר

המיקום המצוין של העיר ראשון לציון עבור צלם אירועים

מיקום של ראשון לציון על מפת המרכז הוא פשוט מושלם, במיוחד לצלמים  כמוני שיוצאים ונוסעים לצלם באזורים של השפלה המרכזית, נס ציונה, רחובות, אשדוד, יבנה,  המיקום מצוין גם כלפי הצד המזרחי של השפלה,רמלה,לוד, פ"ת ראש העין,גדרה,מזכרת בתיה,ואפילו מודיעין וירושלים, כביש 431 עושה את החיים לנסבלים בדרכים למקומות אלו, בצד הצפוני קצת פחות נוח ומהר, ובכול יחסית קרוב רק הפקקים בעצם מונעים הגעה מהירה ליעדים, בת ים, חולון, תל אביב,רמת גן. גבעתיים,בני ברק וככול שעובר הזמן והעומס בכבישים גדל מיום ליום ומשנה לשנה אני מעריך יותר ויותר את המיקום של העיר.וזה לא משהו שאפשר להתייחס אליו בקטנה או בביטול,מיקומה של עיר והיצאות והכניסות ממנה הם חלק מאיכות החיים של כול תושב העיר.

כול המותגים החברות הגדולות בעיר ראשון לציון


אין היום מותג,חברה, או רשת גדולה בארץ,שלא הפנימה את הפוטנציאל הטמון בעיר ראשון לציוחן מבחינה עיסקית כלכלית לעיר הזו יש כוח קניה עצום,וכול חברה או רשת רואים בה רווחיםיפים וצמיחה כלכלית בכול סניף שנפתח בעיר, העיר פתוחה כמעט לכול עסק או מגזק עסקי,כולל הייטק,תחבורה  ורכב,רהיטים,מחשבים,אלקטרוניקה וחשמל, בניין, נדל"ן, בקיצור הכול,היום כול חברה או רשת שמכבדת את עצמה דואגת שדבר ראשון יהיה לה סניף דגל בראשון לציון,איקאה,קוקה קולה, אוויס, אלדן, כולם כולם הבינו כבר, ראשון לציון על המפה וב.ג.ד.ו.לוכדאי להם להשקיע כאן, אני כתושב ראשון לציון נהנה כמובן מריבוי החברות והמותגים בעיר, כי זה פותח בפני אפשרויות רבות, וחוסך לי את החיפוש והנסיעה למקומות אחרים שעד היום המרכז העסקי של הארץ, לא עוד, ראשון לציון היא מרכז עסקים מהגדולים בארץ אם לא הגדול מכולם,ויש בעיר הזו הכול, פשוט הכול.

ראשון לציון מערב ממשיכה להתפתח בקצב מסחרר


העיר ראשון מחולקת ברמה הבסיסית שלה למזרח ומערב, כשכול מה שמערבה לכביש 4 נחשב ראשון לציון מערב, וכל מה שמזרחה לכביש 4 נחשב לראשון לציון מזרח, כול מה שדרומה מהגשר משה דיין נחשב מרכז, הכוונה לשכונת רמז והאזור,שם המערב והמרכז נושקים אחד לשני, כמובן שבתוך כול אלה מזרח ומערב ישנן שכונות שלמות וגדולות, כמו שכונת נחלת יהודה, או רביבים, שיכון המזרח, מישור הנוף,כרמים, נווה ים,נווה דקלים, פרס נובל, אברמוביץ ,ועוד.לכול שכונה יחוד משלה יופי משלה אבל כולן יחד מרכיבות את ראשון לציון והופכות אותה לעיר ענקית המשתרעת על שטח עצום.כשמסביבה עדין תוכלו למצא שטחים חקלאיים מגניבים שאפשר לטייל בהם, להטיס רחפנים לעשות טיול שטח קטן,וסתם לטייל עם הכלב. אני יודע שזמנם של שטחים אלה הוא קצוב,אז אני משתדל ליהנות מהם כמה שאפשר כול עוד הם נגישים.ראשון לציון במערב העיר ועד הגבול הנושק לבת ים, מתפתחת בקב מסחרר והיד עוד נטויה, מתחם  1000 והשמועות עליו אומרות שיהיה מתחם העסקים הגדול בישראל.



מצות וייין ראשון לציון בתחילת דרכה


זוכרים את מצות ראשון לציון? ואת היקב בראשון לציון שהיה מוקד ההחלה של התעשיה המקומית? בשנת 1895 הוקם היקב בעיר מסביבו נבנו עסקים ובתי מלאכה ובתי חרושת שסיפקו ליקב את צרכיו כגון חביות בקבוקים ועוד. ככה התחילה לשגשג התעשיה בעיר היום מתחם היקב הוא מוקד בילוי בעיר ויש שם אפילו מועדונים ומסעדות, דרך אגב מבנה היקב הישן הוא מקום נהדר לצלם בו, המבנה עצמו מרשים מאוד ומצטלם מצוין.


איפה אני אוהב לצלם בסביבת ראשון לציון?

זה תלוי מה בדיוק אני מצלם באותו יום,אני אוהב לצלם טבע בעיקר באזורי השדות מאחורי שכונת נחלת יהודה ועד צומת בית דגן, אני אוהב לצלם טבע גם באזור פלמחים, ובאזור היס פלאנט ליד השפדן אם אני מצלם בוקים עבור בר/ת מצווה אז אני אוהב לצלם בעיקר בפלמחים או במרכז העיר במקום שנקרא גן העיר,אם אני מצלם חתונה אז אני מעדיף את האזורים של בית חנן ואזור נחל שורק ואת חוף הים בפלמחים אף על פי שהמון כלות לא ממש רוצות לרדת אל החוף כדי לא ללכלך את השמלה בחול,אבל יש כלות וחתנים שזורמים,ואז אפשר להוציא תצלומים ממש יפים, בכול אזור נחל שורק וחוף פלמחים


מהו המתחם האהוב עלי בראשון לציון למה

האמת שאין מתחם אחד אהוב, אני אוהב את כול המתחמים, לכול מתחם יש את הייחוד והכיף שלו, סינימה סיטי וקניון הזהב,ורחוב סחרוב הם מתחמים שאני אוהב לעשות בהם קניות בעיקר לציודי מחשבים, ציוד סאונד וכלי נגינה שאני עוסק בהם להנאתי, ואפשר להשיג שם את רוב הצרכים שלי, חלילית, כלי זמר, ודיאז, נמצאים שם ומקלים עלי את החיפוש אחרי מוצרים מסויימים, המון חנויות חשמל ואלקטרוניקה נמצאות שם ויש גם את KSP שם תוכל להשיג כמעט כול  מה שקשור למחשבים ולאלקטורינקה מתקדמת ובמחיר מצוין, לכן כול המתחם המערבי שם אהוב עלי במיוחד כשאני צריך לרכוש מוצרי מחשבים ואלקטרוניקה, ועל הדרך ככה בקטנה,מלקק גלידה של גולדה או שותה אספרסו נהדר שם,זו הגלידריה האהובה עלי במערב העיר
כמובן שאם אני רעב אז יש בפני המון אפשרויות להשביע את הרעב, מקדונלד בקניון הזהב, שגב בסינמה סיטי
שווארמה אבו גוש בסחרוב, שווארמה הרצל 2, בגט ניר, בקיצור לא חסר מותגים ושמות גדלוים בראשון לציון מערב הקשורים לאוכל מהיר. בתיאבון.אין ספק שמתחמי הענק במערב העיר בשילוב עם הרחובות לישנסקי סחרוב, וכל המתחם שמתחיל בעצם צפונה מרחוב משה דיין, הוא המתחם עם הכי אפשרויות והזדמנויות
למצוא מה שאתה צריך בדיוק, לאכול מהיר, לרכוש מוצרי חשמל ואלקרוניקה, וכלי נגינה,וכמובן לשכור או לקנות רכב,לכול חברות השכרת הרכב הגדולות יש נוכחות במערב העיר.


ראשון לציון מזרח העיר משופעת באולמות קטנים לאירועים


מזרח ראשון לציון זה המתחם מזרח העיר ברחובות, שמוטקין, פולטיצקי, והמכבים, כול האזור שופע מקמות בילוי קטנים וחמודים,וכולל בתוכו מלא מסעדות אירועים ואולמות לאירועים קטנים וחתונות קטנות, כולל לופטים נחמדים,כן האזור המזרחי אינו בעל מראה מודרני ויותר בעל מראה אורבני קצת צפוף ועמוס במקומות קטנים כאלה, אבל הנוער מצביע ברגליים והאזור הזה עמוס בליינ ים בימי חמישי שישי, אבל גם הצד המסחרי של מזרח ראשון לציון לא מחסיר דבר, מוסכים בשפע,פחחים,חשמלאים,צמיגים,מכונאי רכב, את רובם תמצא במזרח ראשון לציון לא רחוק ממכון הטסטים,מזרח ראשון לציון זה האזור עם הכי הרבה תעשיה קטנה פרטית, ופחות מותגים, פחות הייטק, פחות רשתות גדולות, אבל המון תעשיה קטנה, שאני באופן אישי מאוד אוהב 


ראשון לציון



המון צלמים ושירותי צילום בראשון לציון

כן, גם זה זה יש בשפע בראשון לציון, כול מה שקשור לאירועים, צלמים, אולמות, אטרקציות, דיג'יי, אולפני הקלטות לבר מצווה בת מצווה, המון מכוני יופי וסלון כלות, וכמובן צלמים וצילום אירועים לא חסר, מעבר לזה
תוכל השיג בראשון לציון גם בארים ניידים לאלכוהול, כמו כן חנויות המוכרות אלכוהול במחירי ספק, עיצובים לאירועים,שיורתי קייטרינג, ובר מתוקים, מתנפחים, ועוד אטרקציות בשפע,כול אלה תמצא בעסקים קטנים בעיקר העוסקים בכך לפרנסתם


שיכון המזרח בראשון לציון לא מה שהיה
שיכון המזרח בעברה הרחוק נחשבה שכונת פשע לא קטנה, עברו שנים והמצב השתנה
משכונת עוני ופשע, הפכה להיות שכונת שיכון המזרח לאחת השכונות המבוקשות, שכונת כלניות שהקומה ממש בתוך שיכון המזרח הקפיצה את הביקוש וושידרגה את השכונה שבעבר לא היה כייף לגור בה

בואו נדבר קצת במספרים על ראשון לציון

שכונת רמב"ם היא השכונה הכי וותיקה בראשון לציון,נוסדה בשנת 1882,היא גם השכונה בה מתגוררים הכי הרבה מתושבי העיר. 37,000 תושבים, שוכנת מחלת יהודה היא השכונה המשתרעת על השטח הגיאוגרפי הגדול ביותר,3.133 דונם, זו השכונה גם הכי פחות צפופה בראשון לציון,3.7 אנשים. השכונה הכי צעירה,בעיר היא שכונת רקפות שהוקמה של שטח מחנה צריפין, ובה יש הכי הרבה ילדים בגילאי ינקות,שכונת מרום נווה מאופיינת בהכי הרבה ילדיםבגילאי בית ספרי סודיים 20% מתושבי השכונה הם ילדים בגילאי 6-12.בשכונת קדמת ראשון יש אחוז העולים הגבוה ביותר בעיר 35% מתושבי השכונה הם עולים חדשים שעלו לישרל משנת 1990

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

10 טיפים של צלם אירועים בראשון לציון

צילום ברית מקצועי בראשון לציון

צילום אירועים חתונה בראשון לציון